tweede week verslag - Reisverslag uit Loures, Portugal van paulien bressers - WaarBenJij.nu tweede week verslag - Reisverslag uit Loures, Portugal van paulien bressers - WaarBenJij.nu

tweede week verslag

Blijf op de hoogte en volg paulien

08 Februari 2013 | Portugal, Loures

3 Februari 2013

Vandaag was weer een rustdag lekker uitgeslapen en niks gedaan we wisten niet wat we moesten doen voor de volgende dag dus hebben we ana (Portugese vrouw) gebeld en gevragen hoe we het moesten doen maandag voor de rest van de dag zijn we beetje het centrum in gelopen en rond gekeken.

4 Februari 2013

Vandaag weer vroeg op gestaan om stage te lopen we werden op gehaald door ana om na het asiel te gaan toen we daar aan kwamen hebben de jongens eerst nog een bakje koffie op in een klein restaurantje in CACIA toen zijn we naar het asiel gegaan en hebben de hokken mee uit gedaan we waren vandaag vroeg klaar en ana kwam ons weer halen om ons af te zetten bij ons appartement we hebben ons omgekleed en zijn weer even het centrum in gegaan ana kwam ons s’avonds ophalen en we gingen naar de mediamarkt daar hebben we even rond gekeken en zijn we weer terug gegaan na het appartement en hebben we gevragen hoelaat we de volgende dag weer bij het asiel moesten zijn we moesten met de trein dus moesten wel de tijd goed weten.. toen we dat wisten hebben we nog even gerelaxt en toen zijn we gaan slapen

5 Februari 2013

We moesten vandaag dus met de trein naar CACIA om naar het asiel te gaan ik en jamy waren op tijd op gestaan om op tijd aan te lopen maar de jongens kwamen niet makkelijk uit bed uit eindelijk zijn ze uit bed gekomen en zijn we naar het station gelopen toen we op het station aan kwamen belden we ana om te zeggen dat we der waren want in CACIA kwamen ze ons halen maar we waren zolaat dat we niet meer hoefde te komen.. toen zijn we weer terug naar huis gelopen en hebben ons maar weer om gekleed en zijn maar leuke dingen gaan doen.. en hebben we weer gebeld naar ana om te vragen voor de volgende dag en hebben we weer even gerelaxt en zijn gaan slapen

6 Februari 2013

Vandaag moesten we weer met de trein naar CACIA we liepen om 09;00 aan is nog best een eindje lopen 20 minuutjes ongeveer daar aangekomen we moesten we een kaartje kopen en nog vragen welk perron het was want het was de eerste x dus we wisten nog niks we hebben toen ook nog gevragen of het wel die trein was en dat was zo dus stapte we de trein we moesten nog even wachten tot dat de trein vertrok.. toen de trein vertrok waren we der zo het is maar 3 a 4 minuutjes met de trein rijden.. toen we in CACIA aan kwamen gingen we lopen naar het asiel daar hebben jesse ik en jamy heel het binnen hok goed schoon proberen te maken zo ver het kon toen waren we weer klaar en zijn we weer terug gegaan met de trein en hebben we even een siësta ge houden haha toen was het al weer best laat en zijn ik en jamy nog even het centrum in gegaan en daarna hebben we wat gegeten

7 Februari 2013

Vandaag zijn we weer met de trein naar CACIA gegaan en hebben we weer een dagje in het asiel gestaan jamy en ik hebben weer een hok zo goed mogelijk schoon proberen te maken en ik heb met een andere vrouw de honden medicijnen gegeven die gecastreerd waren de jongens zijn naar gloria’s huis gegaan en hebben daar even geregeld dat we een busje konden lenen omdat we puppy’s mee naar het appartement mochten nemen omdat ze anders misschien dood gingen daar vanwege slechte hygiëne en ze hadden hun vaccinaties nog niet gehad dus toen moesten ik en jamy het busje op gaan halen zijn we weer terug naar het asiel gereden hebben we de honden opgehaald en zijn we naar het appartement gereden hebben we de puppy’s en de jongens afgezet en zijn ik en jamy terug gereden om het busje af te zetten beetje verkeerd gereden want we hadden geen tom-tom en wisten de weg niet goed maar we hebben het gevragen aan iemand en die heeft een stuk met ons mee gereden tot aan CACIA (gelukkig) anders kwamen we der nooit toen we weer bij gloria waren hebben we de sleutels afgegeven en zijn we weer naar het station gelopen en moesten we weer terug naar het appartement toen we weer bij het appartement waren zagen we dat de puppy’s bloed poepten dus hebben we ana gebeld en hebben we gezegt dat de puppy’s naar de dierenarts moesten daar hebben ze een nachtje door gebracht en de moeder hond heeft gewoon bij ons geslapen ze was een beetje onrustig in het begin omdat der puppy’s weg waren maar ze werd wel rustiger toen was het alweer best laat en zijn we maar gaan slapen

8 Februari 2013

Vandaag was het de bedoeling om weer naar het asiel te gaan maar omdat de hond dan alleen zat en ook zonder puppy’s en daarom toch een beetje onrustig door was hebben ana gesmst en gevragen wat we het beste konden doen ze zij dat jesse thuis kon blijven omdat hij naar huis ging zaterdag toen is robbie ook thuis gebleven omdat jesse anders alleen thuis zat ik en jamy zijn weer met de trein naar CACIA gegaan en moesten naar gloria’s huis om de katten te gaan verzorgen toen we daar aan kwamen stond Ionel (een Portugese jongen) daar buiten en die vroeg wat we kwamen doen dus wij dat uitgelegt en hij bracht ons naar de katten en heeft ons geholpen met schoonmaken daar dat was nog best een hele klus want het was best vies maar we hebben zo goed als alles schoon gekregen toen zijn we met gloria de puppy’s op gaan halen en bracht gloria ons ook naar huis we moeten de puppy’s nou elke dag medicijnen geven tot donderdag want dan moeten ze weer op controlen

9 Februari 2013

Vanmorgen ging de wekker best vroeg want we gingen met jesse mee naar het station lopen om hem uit te zwaaien tuurlijk waren jamy en ik al wel wat eerder wakker want de puppy’s schreeuwden ons wakker (maar ja dat hoort erbij) toen we weer terug waren van het station hebben we de hondjes eten gegeven en hebben we mama hond even uit gelaten toen kwam ana ons ophalen en zijn we naar een winkel gegaan en hebben we gevragen of we daar mochten staan om van alles in te zamelen voor het asiel en dat mocht dus hebben we twee winkelwagentjes gepakt hebben we een spandoek aan gehangen en ik en jamy zijn folders buiten uit gaan delen we hebben best veel op gehaald eten schoonmaak middel van alles en het was nog eens lekker weer ook dus ik en jamy hadden het wel goed met folders uit delen! Toen heeft ana ons weer terug gebracht naar het appartement en hebben we de hondjes weer verzorgt

10 Februari 2013

We hebben vandaag een beetje kunnen uit slapen want de puppy’s sliepen gelukkig ok een beetje uit tot half 11 we hebben hondjes verzorgt en verder hebben deze dag niet veel gedaan want het heeft heel de dag ge regent