eerste week in portugal - Reisverslag uit Loures, Portugal van paulien bressers - WaarBenJij.nu eerste week in portugal - Reisverslag uit Loures, Portugal van paulien bressers - WaarBenJij.nu

eerste week in portugal

Blijf op de hoogte en volg paulien

03 Februari 2013 | Portugal, Loures

na die lange reis van 2,5 uur in het vliegtuig en 2,5 uur in de trein gezeten te hebben waren we eindelijk in AIVERO we werden na ons appertement gebracht en kwamen der aan en we wisten niet wat we zagen zo vies en koud was het maar we hebben alles goed schoon gemaakt.. alleen het douche moet snel want het water word snel koud! maarjha we zijn even het centrum in gegaan en hebben snel boodschappen gedaan en hebben nog even gerelaxt en zijn na bed gegaan we waren zo moe van het reizen.. de volgende dag hebben we goed uitgeslapen en rustig aan gedaan zijn nog het centrum in gegaan en hebben lekker pizza op bij telepizza.. toen we weer in het appertement hebben nog even gerelaxt en hebben gloria gebeld hoe en wat het moest voor maandag maar ze zij dat we nog een dagje vrij waren omdat karin die dag aan kwam in portugal.. toen zijn we maar gaan slapen en hebben we maandag nog even rustig aan gedaan we dachten dat karin kwam maar die hadden we gebeld en die kwam pas dinsdag.. wij optijd slapen want karin stond vroeg aan de deur om ons appertement tezien en te praten over hoe we het gingen doen die dag en de hele week we gingen eerst even asiels kijken en de rest van de week hebben we ge castreert was zeer leerzaam om tezien.. de hele week was het laat geworden omdat castreren nie snel gedaan kan zijn heeft wel z'n tijd nodig.. maar alles is goed gegaan ik en jamy hebben ook een dag gehad dah we alle honden terug moesten rijden dat was dus best spannend omdat we nog niet gereden hadden in portugal maar alles is goed gegaan.. we waren wel blij toen het weekend er was eindelijk even uit slapen en rustig aan doen maar morgen weer een hele week tegaan maar dat komt ook wel weer goed gelukkig is het weer goed en is het gezellig en zijn alle mensen hier supper aardig!!!

• 03 Februari 2013 - 23:35

Hans En Carina:

Fijn dat je al een beetje de weg weet en dat het goed gaat met je maar het blijft toch spannend. xx

• 04 Februari 2013 - 08:03

Rowena:

Heey poes,

Hartstikke fijn dat je het daar allemaal goed gaat en dat je het na je zin hebt.
    Ik wens jullie verder ook nog heel veel plezier en succes daar.

Xx iiloveyou twinnie

• 04 Februari 2013 - 11:28

Mieke:

hee paulien goed bezig hoor. Leuk om je je verslag te lezen. groetjes